Upozornění na podvodné pracovní nabídky >> Společnost Accace nenabírá nové zaměstnance přes Telegram, WhatsApp, ani jiné podobné kanály. Všechny nabídky práce najdete výhradně na oficiálních platformách (webové stránky Accace, Jobs, Juristic, profily Accace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook, Instagram).

Mzdové integrace

Propojení mezd, HR a docházkového systému

Mít správná data na správném místě ve správný čas? Žádný problém! Naše mzdové integrace propojí váš HR a docházkový systém s mzdovým softwarem tak, aby vše běželo bez problémů.

Automatizované propojení HR a docházkového systému s mzdovým softwarem vám ušetří čas, sníží chybovost a zajistí plynulý tok dat. Naše řešení podporuje obousměrný přenos, takže všechny integrované systémy jsou vždy synchronizované, aktuální a v souladu s platnou legislativou.

Díky zkušenostem s HR systémy jako SAP SuccessFactors Employee Central, Workday HRM, Oracle HCM, Dayforce, Mirro HCM nebo docházkovými systémy Kronos, UKG, AristoTelos, OKbase či Workforce dokážeme řešení přizpůsobit vašim potřebám.

Všechny přenosy probíhají s využitím šifrování a pokročilých bezpečnostních protokolů, takže vaše data jsou chráněná po celou dobu přenosu i ukládání.

Jaká data přenášíme mezi systémy?

Z vašeho HR systému do mzdového softwaru:

  • Informace o zaměstnancích (nástupy, změny osobních údajů, mzdy, organizační zařazení, ukončení – tzv. Master Data).
  • Variabilní složky mzdy (bonusy, odměny, srážky).
  • Paušální složky mzdy (příspěvky na penzijní připojištění, životní pojištění aj.).
  • Docházková data.

Z mezd zpět do HR systému:

  • Výplatní lístky, které si tak vaši zaměstnanci mohou zobrazit prostřednictvím HR portálu.
  • Docházková data, zejména zůstatky dovolených.
  • Výsledky výpočtu mezd (např. účetní doklady, platební příkazy).
  • Aktualizovaná data o zaměstnancích

Pokud zjistíme, že některé informace nelze integrovat automaticky, pomůžeme vám najít a implementovat alternativní řešení pro automatizované zpracování těchto dat.

Implementace mzdové integrace – jak na to půjdeme

  1. Posouzení: Začínáme důkladnou analýzou nastavení vašeho HR systému, posouzením vašich potřeb a identifikací možných rizik.
  2. Plánování: Stanovíme podrobný postup integrace a naplánujeme potřebné zdroje.
  3. Mapování dat a konfigurace: Nakonfigurujeme nastavení a logiku integrace, abychom zajistili správný a bezpečný přenos dat mezi systémy.
  4. Testování: Několika koly testů ověříme, že přenos dat funguje správně a spolehlivě.
  5. Implementace: Spustíme integraci a během hypercare pečlivě sledujeme její fungování, aby vše probíhalo hladce.
  6. Podpora a údržba: Zajišťujeme pravidelné aktualizace a technickou podporu, aby vše běželo hladce.
Jana Kovářová
Jana Kovářová
Payroll Integration Consultant | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
Jaroslava Tomečková
HR Outsourcing Manager | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
map-markersynccrosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram