Junior konzultant do daňového týmu

Hledáš novou výzvu v týmu přátelských kolegů? Chtěl(a) bys rozvíjet své znalosti a získat nové zkušenosti v oblasti daňového práva? Pak do naší pražské kanceláře hledáme právě tebe.

Co u nás budeš dělat?

  • Budeš pravou rukou našich zkušených kolegů při řešení různorodých daňových otázek, od lokálních po ty mezinárodní.
  • Zapojíš se do přípravy daňových přiznání a dalších dokumentů pro naše české i zahraniční klienty – skvělá příležitost pochopit daňový systém zblízka.
  • Pomůžeš nám odhalovat daňová rizika a navrhovat efektivní strategie, jak je zvládnout.
  • Budeš se podílet na optimalizaci strategií pro různé firmy.
  • Budeš sledovat změny v daňových předpisech a pomáhat nám aplikovat tyto novinky na našich projektech.
  • Získáš zkušenosti v komunikaci s klienty i s úřady – od e-mailů až po osobní setkání.
  • Budeš se podílet na vývoji a implementaci moderních technologických řešení pro naše projekty, ať už klientské nebo interní.
  • Budeš spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení a rozšiřovat tak své obzory ještě víc.

Jak si tě ideálně představujeme?

  • Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
  • Orientuješ se v účetní a daňové legislativě (nebo jsi připraven(a) se to naučit).
  • Máš perfektní znalost českého jazyka.
  • Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni (minimálně B2).
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.
  • Pečlivost a orientace na výsledek ti není cizí.
  • A hlavně máš rád(a) nové výzvy.

Co ti nabízíme?

  • Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
  • Možnost kariérního růstu v dynamicky rostoucí firmě.
  • Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku, doplňkové jednorázové bonusy.
  • Bohatý balíček benefitů vč. 5 dnů volna navíc.
  • Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně.

Něco málo o nás…

Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení.

Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky. Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku.

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram