Daňový asistent se zájmem o automatizace procesů

Do našeho týmu hledáme parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Ahoj, jmenuji se Ivana a vedu VAT Compliance tým, do nějž právě hledáme novou posilu. Náš tým je dost specifický. Začínali jsme jako tax support a nyní řešíme také automatizace a optimalizace napříč celou firmou. Náplň naší práce je hodně rozmanitá, proto hledáme někoho, kdo má rád nové výzvy a sám se chce rozvíjet. Níže uvedené body ti nastíní naše potřeby a co ti naopak nabízíme.

Náplň práce

  • Denní komunikace s klienty v anglickém jazyce (psaná forma),
  • Práce v oblasti DPH a související daňové konzultace,
  • Komunikace s finančním a celním úřadem,
  • Různorodé administrativní úkony,
  • Práce s čísly a velkým množstvím dat,
  • Práce se sdíleným e-mailem, excelem a dalšími nástroji MS office,
  • Obsluha automatizovaných procesů, správa a práce s reporty vytvořenými automatizovanými procesy,
  • Dodržování deadlinů.

Když budeš chtít, můžeš se věnovat správě aktuálních procesů a jejich „tuningu“.

Jaká očekávání máme my od tebe?

  • Minimálně SŠ vzdělání,
  • Angličtina na pokročilé úrovni (psaná), český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
  • Jakákoliv zkušenost s administrativou min. 1 rok,
  • Znalost excelu na pokročilé úrovni – kontingenční tabulky, vlookup, filtrovaní, znalost maker (VBA) výhodou,
  • Znalost MS Office na uživatelské úrovni,
  • Znalost či obsluha Power Automate (RPA) a zájem o vzdělávání se v oblasti automatizace (RPA a VBA) výhodou,
  • Znalost daňové oblasti výhodou (DPH, e-commerce), nikoliv podmínkou,
  • Schopnost organizace práce, nastavení priorit,
  • Orientace na detail, týmový duch a rychlá adaptace na změny.

Co můžeš očekávat ty od nás?

  • Možnost rozvíjet se v oblasti RRA a automatizace celkově,
  • Mladý energický tým,
  • Flexibilní pracovní doba,
  • Možnost osobního rozvoje nejen v oblasti daní a automatizace,
  • Možnost práce z domova (po zaučení),
  • Práce na plný pracovní úvazek,
  • Motivující platové ohodnocení,
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou,
  • Stravenky/paušál v hodnotě 135 Kč,
  • 5 dnů náhradního volna,
  • Zdravé občerstvení (bio, vegan) přímo v kanceláři,
  • Terapeutické sezení na Terap.io,
  • Skupinová/individuální výuka AJ,
  • 3 dny školení/rok,
  • Mobilní telefon a notebook,
  • Příspěvek na Multisport kartu.

Pokud budeš mít zájem, nabízíme zaškolení a začlenění do týmu automatizace procesů.

Dočetl/a jsi až sem a tvůj zájem o tuto pracovní pozici stále trvá? Tak neváhej a pošli mi svůj životopis. Připojíš-li i motivační dopis, ráda si jej přečtu.

Těším se na tebe,

Ivča

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram