Případová studie: Komplexní zpracování mzdové a HR agendy finanční instituce

ZÁKAZNÍK

S klientem z bankovního sektoru jsme začali spolupracovat v roce 2015. V Česku a na Slovensku se staráme o mzdy a komplexní HR agendu 470 zaměstnanců. O pohodlí klienta se starají dvě seniorní a jedna junior mzdová účetní, dva HR generalist a HR support na částečný úvazek.

NAŠE ŘEŠENÍ

Klientovi poskytujeme komplexní zpracování mzdové a HR agendy. Mezi naše hlavní úkoly patří:

DOSAŽENÉ ÚSPĚCHY

V každoročním průzkumu zákaznické spokojenosti vyjadřuje klient pravidelně vysokou míru spokojenost s kvalitou, rychlostí, komunikací a profesionalitou:

„Flexibilní komunikace, naprostá ochota vyhovět, poradit, nebo iniciativně přijít s řešením výhodným pro zaměstnance.“

„Zapadají do HR, aniž by bylo vidět, že se jedná o externí firmu. Kolegyně jsou vstřícné, spolupracující, zodpovědné, samostatně řeší svou agendu.

„Mzdy nám přichází na počátku měsíce, což je velice příjemné. Zpracování daňových přiznání je každý rok naprosto profesionální a moc se mi líbí online řešení.“

„Vše, co je potřeba, kolegyně ochotně zjistí nebo zajistí relevantní odpověď. Musím jen vysvětlovat v týmu, kdo je z HR interní a kdo je z Accace, protože to už není poznat, a to je pozitivní.“

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram