HR Outsourcing and Payroll Assistant

Sníš o práci v personalistice a o tom být cennou součástí HR & Payroll týmu? My ti to nabízíme! Moderní svět práce klade stále větší důraz na oblast lidských zdrojů (HR). Dříve postačovaly pouze soft skills, ale dnes je klíčové mít i pevnou základnu hard dovedností, kterou jen tak někde nezískáš. U nás si vytvoříš nejen pevnou základnu znalostí, ale projdeš postupně všemi oblastmi, se kterými se kvalitní HRista v průběhu své kariéry setká.

Co vše se pod tím skrývá?

Za Payroll:

  • Poskytovaní administrativní podpory týmu mzdových účetních.
  • Zpracovávání docházky zaměstnanců klientů, zadávání osobních dat do mzdového účetního programu.
  • Archivace dokumentů a dat (elektronicky).
  • Příprava a správa mzdových reportů a statistik.
  • Elektronická komunikace se státní správou a zdravotními pojišťovnami.

Za HR:

  • Tvorba pracovně-právních dokumentů související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců.
  • Vedení povinných lékařských prohlídek a agendy bezpečnosti a ochrany zdraví (online školení BOZP a PO).
  • Evidence a podpora procesu souvisejícího s nástupem a ukončením mateřské, rodičovské a otcovské dovolené.
  • Příprava podkladů pro mzdy a úzká spolupráce s mzdovou účetní.
  • Koordinace a administrace firemních benefitů.
  • Spolupráce na ročním zúčtování daně společně.
  • Komunikace se zaměstnanci, řešení jejich požadavků, a další adhoc požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení, …).

Tak pojď do toho s námi!

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví, např. pomohli jsme kočičímu útulku a teď na podzim se chystáme sázet stromy.

Vstupní zaškolení na agendu je u nás samozřejmostí.

Jak si Tě představujeme:

  • Zajímá tě rozvoj v oblasti HR/Payroll a chceš se učit nové věci.
  • Máš alespoň menší zkušenost v HR (základní povědomí o zákoníku nebo o mzdové legislativě vítána, práce s mzdovými programy velké plus).
  • Pracuješ s PC, ovládáš MS Office a baví tě administrativa.
  • Nechybí ti komunikativní znalost angličtiny (porozumění psanému textu a komunikace se zahraničními zaměstnanci).
  • Jsi schopná/ý pracovat samostatně a spolehlivě, ale v případě potřeby se nebojíš zeptat.
  • Jsi organizovaná/ý a baví tě dotahovat projekty, až do konce.

Co za to získáš:

  • Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy.
  • Příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/ den.
  • Flexi pass poukázky v hodnotě 400 Kč/ měsíc nebo MultiSport kartu.
  • 40 hodin / 5 dnů dovolené navíc.
  • 2 dny Sick Days.
  • Benefit uLékaře.cz a online přednášky na téma duševního zdraví.
  • Částečně flexibilní pracovní dobu a možnost práce z home office.
  • Občerstvení na pracovišti.
  • Kurzy angličtiny a odborná školení.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Služební notebook, telefon.
  • Příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.

Jedná se o práci na plný úvazek a nástup je možný ihned nebo dle domluvy. Chceš se k nám přidat? Neváhej a pošli nám životopis!

Pošli CV

Jobs contact form - Czech Republic (general)

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram