Webinář: Převodní ceny

ZEPTEJTE SE NA TO, CO VÁS ZAJÍMÁ
14.06.2018
Online webinář
9:30 am10:30 am (CET)

Převodní neboli transferové ceny jsou oblastí, která nechává málokterého finančního manažera chladným. Počty daňových kontrol zaměřených právě na převodní ceny rok od roku narůstají a úměrně tomu se prohlubují i odborné znalosti a zkušenosti daňových kontrolorů. Agenda transferových cen by proto měla patřit mezi priority každého zodpovědného manažera.

Připravili jsme proto pro vás speciální sérii webinářů.

Pro koho je webinář určen?

Pro kohokoliv, kdo přichází do styku s transferovými cenami – zejména finanční ředitele a veškeré milovníky převodních cen.

Co je obsahem webináře?

Série webinářů se zaměří na případy z praxe, se kterými se setkáváme. V prvních dvaceti minutách se vám pokusíme přiblížit nejčastější nedostatky při stanovování převodních cen, rizika vyplývající z nedostatků a možná řešení. Ve zbytku času se budeme věnovat vašim dotazům.

Dotazy můžete posílat v průběhu webináře prostřednictvím chatu, anebo při registraci přes registrační formulář zde na stránce (případně společně s registrací na emailovou adresu ).

Kdy se webináře uskuteční a na co se zaměříme?

úterý 24. dubna 2018 probereme SLUŽBY POSKYTOVANÉ V RÁMCI SKUPINY (manažerské služby, marketing, interní finance, IT, prodej).

Ve čtvrtek 17. května 2018 se zaměříme na FINANČNÍ TRANSAKCE (půjčky, garance, cash pooling).

Ve čtvrtek 14. června 2018 bude tématem PRODEJ VLASTNÍCH VÝROBKŮ A SLUŽEB, NÁKUP MATERIÁLU A ZBOŽÍ.

Jak se mohu webináře zúčastnit?

Webinář je zdarma. Stačí se pouze zaregistrovat na vámi vybraný webinář nebo webináře. Po úspěšné registraci obdržíte potvrzení a v den konání webináře pak odkaz, jehož prostřednictvím se do webináře přihlásíte.

Aby vám vše správně fungovalo, je třeba mít aktuální verzi internetového prohlížeče.

Proč se zaregistrovat na náš webinář?

S převodními cenami máme rozsáhlé zkušenosti, a to jak s přípravou příslušné dokumentace, tak i se zastupováním klienta při kontrolách ze strany finančních úřadů.

Přednášet bude Petr Neškrábal, zkušený daňový poradce a specialista v oblasti transferových cen.

Těšíme se na viděnou!

Petr Neškrábal – Partner | Managing Director
Accace s.r.o.

Petr nastoupil do Accace v roce 2010 po desetiletém působení ve společnosti Deloitte. Oslovila ho zajímavá příležitost a možnost vybudovat vlastní tým. Na pozici Head of Advisory se Petrovi podařilo sestavit profesionální poradenský tým více než 30 odborníků. V roce 2013, kdy bylo poskytování poradenských a outsourcingových služeb rozděleno mezi kanceláře v Praze a Brně, byl Petr jmenován Managing Directorem odpovědným za pražskou kancelář, v níž vede týmy poskytující daňové i účetní poradenství a také právní poradenství poskytované prostřednictvím přidružené advokátní kanceláře Accace Legal. V roce 2016 se pak Petr stal jedním z partnerů Accace.

Petr vystudoval mezinárodní daňové právo v rámci postgraduálního programu ve Vídni. Je českým registrovaným daňovým poradcem, členem Asociace certifikovaných účetních (ACCA) a členem Mezinárodní fiskální asociace. Má bohaté zkušenosti v mezinárodním daňovém poradenství, zejména se zabývá mezinárodními transakcemi, due diligence a konzultacemi v oblasti daně z příjmů, a také projekty v oblasti fúzí a akvizic a převodních cen.

Registration is closed
Contact our experts
REGISTRACE BYLY UKONČENY
Kontaktujte nás
crossarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram