WEBINÁŘ: NOVELA ZÁKONÍKU PRÁCE

5. listopadu 2020

10:00 – 11:30

Bezplatný webinář (pro registrované)

Novinky v pracovním právu

Pracovní právo se v roce 2020 dočkalo schválení dlouho očekávané novely. Ta s sebou přinesla některé drobné úpravy, které málokdo zaznamená, ale také řadu změn zásadních, které se dotknou bez nadsázky všech zaměstnavatelů i zaměstnanců. Část těchto změn je účinná již od 30. 7. letošního roku, například nová úprava doručování. Druhá, pravděpodobně podstatnější část – zejména pak zcela nová koncepce dovolené – nabude účinnosti k 1. 1. 2021.

Zveme Vás na náš bezplatný webinář, na kterém se na hlavní legislativní změny podíváme. V druhé části webináře Vám pak představíme cloudové řešení TULIP pro správu docházky zaměstnanců.

TÉMATA:

  • K jakým změnám došlo k 30. 7. 2020 a které budou účinné až od 1. 1. 2021?
  • Jak se zjednodušilo doručování dokumentů v pracovních vztazích?
  • Která nová pravidla platí pro dovolenou a jak to ovlivní délku dovolené zaměstnanců?
  • V čem spočívá naprostá novinka – sdílené pracovního místo – a jak jej zavést?
  • Další změny, např. co nového je v institutu odvolávání zaměstnanců, co se změnilo v úpravě náhrady škody a více o nové koncepci přechodu práv a povinností. 
  • Ukázka interního nástroje v cloudové platformě TULIP – příklady řešení evidence docházky nejen v době pandemie.

Pro registrované je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuze, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy).

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Andrea Drhová | Senior Associate
Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář

Andrea vystudovala Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni a absolvovala také roční studium práv na Universität Passau. Je advokátkou zapsanou u České advokátní komory. Po skončení studií působila jako advokátní koncipient a později jako advokát v renomovaných pražských advokátních kancelářích (Noerr, LTA Legal). Součástí týmu Accace se Andrea stala v listopadu 2018, působí zde na pozici Senior Associate.

Andrea se zaměřuje zejména na právo pracovní a právo obchodních společností, značné zkušenosti má však i s právem duševního vlastnictví – specializuje se na ochranné známky.

Zuzana Uhrinová | Associate
Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář

Zuzka je absolventkou Právnické fakulty pražské Univerzity Karlovy a ročního studia práv na University of Kent. V průběhu studií zastávala juniorní právní pozice v několika společnostech, včetně renomované mezinárodní advokátní kanceláře, kde se zaměřovala zejména na generální praxi a právo duševního vlastnictví. Tým Accace posílila v březnu 2018, aktuálně působí na pozici Associate.

Zuzana se věnuje především pracovnímu právu, právu obchodních společností a závazkovému právu.

Viktor Mečiar | Partner & Managing Director
TULIP Solutions s.r.o.

Coby Managing Director řídí Viktor společnost TULIP Solutions, která vyvinula vlastní podnikovou platformu TULIP – cloudový systém pro automatizaci firemních procesů. Je autorem mnoha odborných článků v českých a slovenských médiích a spíkrem na různých přednáškách a konferencích.

Dušan Rehák | Product Manager
TULIP Solutions s.r.o.

Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.

REGISTRACE

Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář níže. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma. Kapacita je limitována, doporučujeme Vám tedy včasnou registraci.

V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: Silvie.Fialova@accace.com.

Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.

O ACCACE

Accace Česká republika
Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace máme již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.

Accace Circle
Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Globální zastoupení máme téměř ve 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 10 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 170 000 výplatních pásek.

Pro více informací prosím navštivte stránky www.circle.accace.com | www.accace.cz

© Accace všechna práva vyhrazena  | Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů |  Prohlášení ke GDPR

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů  |  Prohlášení ke GDPR

ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
DŮLEŽITÝM NOVINKÁM
ODBORNÝM INFORMACÍM

Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?

Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.