Novinky v pracovním právu
Pracovní právo se v roce 2020 dočkalo schválení dlouho očekávané novely. Ta s sebou přinesla některé drobné úpravy, které málokdo zaznamená, ale také řadu změn zásadních, které se dotknou bez nadsázky všech zaměstnavatelů i zaměstnanců. Část těchto změn je účinná již od 30. 7. letošního roku, například nová úprava doručování. Druhá, pravděpodobně podstatnější část – zejména pak zcela nová koncepce dovolené – nabude účinnosti k 1. 1. 2021.
Zveme Vás na náš bezplatný webinář, na kterém se na hlavní legislativní změny podíváme. V druhé části webináře Vám pak představíme cloudové řešení TULIP pro správu docházky zaměstnanců.
TÉMATA:
- K jakým změnám došlo k 30. 7. 2020 a které budou účinné až od 1. 1. 2021?
- Jak se zjednodušilo doručování dokumentů v pracovních vztazích?
- Která nová pravidla platí pro dovolenou a jak to ovlivní délku dovolené zaměstnanců?
- V čem spočívá naprostá novinka – sdílené pracovního místo – a jak jej zavést?
- Další změny, např. co nového je v institutu odvolávání zaměstnanců, co se změnilo v úpravě náhrady škody a více o nové koncepci přechodu práv a povinností.
- Ukázka interního nástroje v cloudové platformě TULIP – příklady řešení evidence docházky nejen v době pandemie.
Pro registrované je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuze, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy).
PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Andrea Drhová | Senior Associate
Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Andrea vystudovala Právnickou fakultu Západočeské univerzity v Plzni a absolvovala také roční studium práv na Universität Passau. Je advokátkou zapsanou u České advokátní komory. Po skončení studií působila jako advokátní koncipient a později jako advokát v renomovaných pražských advokátních kancelářích (Noerr, LTA Legal). Součástí týmu Accace se Andrea stala v listopadu 2018, působí zde na pozici Senior Associate.
Andrea se zaměřuje zejména na právo pracovní a právo obchodních společností, značné zkušenosti má však i s právem duševního vlastnictví – specializuje se na ochranné známky.

Zuzana Uhrinová | Associate
Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Zuzka je absolventkou Právnické fakulty pražské Univerzity Karlovy a ročního studia práv na University of Kent. V průběhu studií zastávala juniorní právní pozice v několika společnostech, včetně renomované mezinárodní advokátní kanceláře, kde se zaměřovala zejména na generální praxi a právo duševního vlastnictví. Tým Accace posílila v březnu 2018, aktuálně působí na pozici Associate.
Zuzana se věnuje především pracovnímu právu, právu obchodních společností a závazkovému právu.

Viktor Mečiar | Partner & Managing Director
TULIP Solutions s.r.o.
Coby Managing Director řídí Viktor společnost TULIP Solutions, která vyvinula vlastní podnikovou platformu TULIP – cloudový systém pro automatizaci firemních procesů. Je autorem mnoha odborných článků v českých a slovenských médiích a spíkrem na různých přednáškách a konferencích.

Dušan Rehák | Product Manager
TULIP Solutions s.r.o.
Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.
REGISTRACE
Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář níže. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma. Kapacita je limitována, doporučujeme Vám tedy včasnou registraci.
V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: Silvie.Fialova@accace.com.
Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.
O ACCACE
Accace Česká republika
Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace máme již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.
Accace Circle
Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Globální zastoupení máme téměř ve 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 10 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 170 000 výplatních pásek.
Pro více informací prosím navštivte stránky www.circle.accace.com | www.accace.cz
© Accace všechna práva vyhrazena | Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom | Politika cookies | Ochrana osobních údajů | Prohlášení ke GDPR