Případová studie: Zpracování mzdové a personální agendy mezinárodní společnosti

ZÁKAZNÍK

S globální technologickou společností spolupracujeme již od roku 2010, kdy si nás vybrala jako dodavatele pro zpracování mzdové a personální agendy. V současnosti poskytujeme tyto služby pro více než 23 000 zaměstnanců nejen v České republice, ale také v Estonsku, Chorvatsku, Litvě, Lotyšsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku, ve Slovinsku, v Srbsku a na Ukrajině. Součástí poskytovaných služeb je zaměstnanecký a manažerský online portál jako jednotné rozhraní pro pracovníky ze všech 11 zemí.

Spolupráce od roku 2010

Jednotná platforma pro více než 23 000 zaměstnanců 

Obsluha více než 30 entit

25% úspora v oblasti lidských zdrojů, technologií i infrastruktury 
99,99 % splnění stanoveného KPI ve všech měřených obdobích

Přínosy pro klienta

DÍKY NAŠIM KOMPETENCÍM
  • Komplexní zpracování mezd a personální agendy 
  • Zkvalitnění a zefektivnění mzdové a personální administrativy  
  • Roční zúčtování daní a zpracování daňových přiznání 
  • Agenda nefinančních benefitů 
  • Mzdová a personální administrativa pro zahraniční zaměstnance
DÍKY NAŠIM TECHNOLOGIÍM
  • Zaměstnanecký a manažerský samoobslužný portál zahrnující výplatní pásky, docházku, správu služebních cest, benefitů a oběh HR dokumentů 
  • Flexibilní portálové řešení průběžně aktualizované o nové funkce, aby vyhovovalo specifickým potřebám klienta 
  • Automatizace mzdových procesů díky integraci interního HRM systému klienta s lokálními mzdovými systémy
DÍKY NAŠÍ KOMUNITĚ
  • Sdílíme implementační know-how a můžeme ho úspěšně uplatňovat ve všech lokalitách 
  • Jediné kontaktní místo pro efektivní řízení projektu 
  • Rychlé sdílení informací díky globální komunitě Accace Circle 
  • Jednotná online platforma pro zaměstnance a management napříč zeměmi

„Při spolupráci s klientem jsme zúročili naše rozsáhlé zkušenosti s outsourcingem mezd a HR administrativou. Vyšli jsme vstříc jejich potřebě bezproblémového a efektivního outsourcingu mezd a HR služeb a přizpůsobili náš přístup jejich specifickým požadavkům. Tým našich odborníků zajistil hladký přechod a poskytoval spolehlivou podporu na každém kroku. Díky našim efektivně nastaveným procesům a odborným znalostem se na nás může zákazník plně spolehnout a věnovat uvolněné kapacity jádru svého byznysu. Naše partnerství je důkazem toho, jak skvělý dopad můžou mít naše služby na velké podniky. Jsme hrdí, že si nás klient zvolil za partnera pro transformaci v této oblasti.“ 

Jana Vasilenková | Head of BPO v Accace 

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram