• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Email: czechrepublic@accace.com

Tel.: +420 222 753 480

Napište nám
Chci dostávat novinky
  • Naše pobočky
  • Všechny weby
    • Globální web (anglicky)
    • Globální web (německy)
    • Česká republika
    • Jihoafrická republika
    • Německo
    • Maďarsko
    • Polsko
    • Rumunsko
    • Ruská federace
    • Slovensko
    • Ukrajina
    • USA

Accace Česká republika

  • O nás
    • Kdo jsme
    • Případové studie
    • Accace Circle
    • Poznejte náš tým
    • Společenská odpovědnost
  • Služby
    • PORADENSTVÍ
    • Daňové poradenství
    • Právní poradenství
    • Transakční a finanční poradenství
    • Korporátní služby
    • Grantové poradenství
    • Online poradenský portál
    • OUTSOURCING
    • Účetnictví a reporting
    • Online účetní portál
    • Zpracování mezd a personalistika
    • Online mzdový a HR portál
    • Online docházkový portál
    • VZDĚLÁVÁNÍ
    • Open book management
    • Vzdělávací programy
    • Online školení
    • Odborná daňová, právní a finanční školení
  • COVID-19
  • Kariéra
    • Volné pozice
    • O nás
    • Naše hodnoty
    • Příběhy
    • Staráme se
    • V číslech
    • Pomáháme
  • Novinky
  • Akce
  • Naše pobočky

Pozor na lhůty při ukončení veřejné zakázky rozdělené na části a související postup zadavatele

2 Bře 2015

Může poplatník požadovat úrok z titulu zadržování nadměrného odpočtu DPH?

Dodržování stanovených lhůt je o něco složitější, pokud je veřejná zakázka rozdělená na části. Lhůty se vztahují k jednotlivým částem veřejné zakázky, nikoli k zakázce jako celku. Autor článku upozorňuje, že v případě ukončení zadávacího řízení může nastat několik situací. Zadavatel musí uzavřít smlouvu na příslušnou část veřejné zakázky do 15 dnů po uplynutí lhůty pro podání námitek. V případě zrušení částí veřejné zakázky je postup jiný. Je třeba mít na vědomí, že nedodržení lhůt je správním deliktem, za který může Úřad pro ochranu hospodářské soutěže  uložit pokutu do výše 20 milionů Kč (při opakování téhož deliktu až do výše 40 milionů Kč).

 

Kontakt:

Peter Amrich

Junior Associate

peter.amrich@accace.com

+420 222753480-1

Primary Sidebar

<< Zpět na novinky
Potřebujeme pouze váš email

Footer

O Accace Česká republika

Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace máme již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.

O Accace Circle

Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Globální zastoupení máme téměř ve 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 10 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 170 000 výplatních pásek.

Naše pobočky | Accace Circle

Naše služby

Daňové poradenství
Právní poradenství
Účetnictví a reporting
Zpracování mezd a personalistika
Transakční a finanční poradenství
Korporátní služby
Grantové poradenství

Naše online portály

Účetní portál
Mzdový a HR portál
Poradenský portál
Docházkový portál

Accace For People

Firemní kultura a vzdělávání

Kontakty

Naše pobočky
Napište nám
Přihlaste se k odběru newsletteru
Novinky
Kariéra


Sledujte nás

LinkedIn Facebook Instagram


Accace Circle

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů  |  Prohlášení ke GDPR

ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
DŮLEŽITÝM NOVINKÁM
ODBORNÝM INFORMACÍM

Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?

Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.