Junior daňový konzultant – transakční a finanční tým

Máš rád(a) čísla a daně a chtěl(a) by sis rozšířit své znalosti v přátelském kolektivu rozvíjejícího se týmu transakčního a finančního poradenství?

Koho hledáme?

Do našeho týmu transakčního a finančního poradenství („TAF“) hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí realizovat své nápady a chce se učit novým věcem. TAF tým propojuje odborníky z daňové, finanční a účetní oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny.

Co u nás budeš dělat?

  • Podílet se na podpoře klientů při plnění běžných i specifických daňových problémů.
  • Řešit daňové, popřípadě i finanční části transakčních projektů (fúze, akvizice, restrukturalizace), řešit lokální i mezinárodní daňové otázky (ve spolupráci s ostatními členy týmu).
  • Podílet se na přípravě studií v oblasti transferových cen.
  • Pomáhat při přípravě daňových přiznání pro klienty.
  • Zpracovávat finanční a daňové prověrky při nákupu / prodeji podniku („due diligence“) a spolupracovat s ostatními členy týmu připravující právní due diligence.
  • Komunikovat s klienty a státními institucemi.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
  • Zkušenost s daněmi, finančními analýzami nebo auditem je výhodou (nikoliv podmínkou).
  • Baví tě analýzy čísel a orientuješ se ve financích / účetnictví / daních (nebo jsi připraven(a) se to naučit).
  • Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni.
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.
  • A hlavně se nebojíš nových výzev.

Co ti nabízíme?

  • Práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
  • Příležitost k osobnímu růstu, včetně zkoušek daňového poradce, možnosti studia ACCA a dalšího vzdělávání (dle tvého zájmu).
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Projekty pro významné klienty.
  • Benefity (stravenky, výuka AJ, čerstvé ovoce a zelenina každý den k dispozici a další).
  • Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
  • Možnost home office.
  • Práci na plný nebo částečný úvazek (dle tvé preference) a smlouvu na dobu neurčitou.
  • Možnost realizovat své nápady.

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)! Buď tough [TəF] a přidej se k nám!

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram