Naše služby nabízí inteligentní řešení vašich potřeb díky automatizacím a inovativním online nástrojům. Odborné znalosti kombinujeme s nejnovějšími cloudovými technologiemi.
Jsme přesvědčeni, že dokážeme naplnit vaše očekávání a poskytnout vám nejkvalitnější služby i řešení na míru vašemu podnikání. V současné době se staráme o více než 15 000 společností ze všech oborů a více než 50 % našeho byznysu pochází z od společností žebříčku Fortune 500.
Vyzkoušejte si nejrychlejší způsob rezervace služeb a času našich konzultantů. V kalendáři vybraného specialisty si zarezervujete den a hodinu, která vám vyhovuje. Jednoduše, přehledně a rychleji než kdykoliv dřív.
We provide a full-range support when entering new markets and help with navigating the country specific statutory requirements – starting from a smooth incorporation process.
We are confident that we can meet your expectations and provide high quality services, tailored solutions, with a professional and flexible approach. Currently, we serve more than 10,000 companies from all sectors while more than 50% of our business comes from TOP 500 Fortune companies.
For most businesses, the breakthrough to success is achieved by a dedicated advice provided at the right time. Order our tax and legal services or get advice for your business whenever you need it - faster than ever before.
Jsme spolehlivým partnerem společností, které hledají špičkové poradenské a outsourcingové služby. Na věci se díváme v souvislostech, spojujeme chytrá řešení, moderní technologie, lidský přístup a mezinárodní přesah.
A proactive partner who bridges the gap between your needs and cutting-edge solutions - discover more about Accace and why we are the perfect fit for your business.
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Formální založení | Smluvní podmínky | Ochrana spotřebitele | Zpracování osobních údajů | Registrace k daním | Pořízení a prodej zboží | Daňové doklady
Rychle se rozvíjející oblast e-commerce je regulována na evropské úrovni i českou legislativou. Povinností e-shopu není málo a chcete-li jej v České republice provozovat, musíte dodržovat všechny relevantní právní předpisy, ať již tuzemské či evropské. Na co byste si měli dát zejména pozor?
ZÁKONNÝ ZÁKLAD VAŠEHO PODNIKÁNÍ
Pro provozování e-shopu musíte být podnikatelem zapsaným v živnostenském rejstříku, případně můžete podnikat prostřednictvím společnosti zapsané v obchodním rejstříku.
DOkUMENTAce
Pro fungování e-shopu v souladu s právními předpisy budete potřebovat kvalitní dokumentaci. Zapomenout nesmíte například na aktuální a podrobné všeobecné obchodní podmínky, reklamační řád, doklad o koupi zboží nebo dokumenty týkající se záruky zboží.
INFORMAČNÍ POVINNOST
Spotřebitelé jsou v evropském prostoru, Českou republiku nevyjímaje, široce chráněni a provozovatel e-shopu je povinen vůči nim plnit poměrně rozsáhlou informační povinnost. Mezi informace, které je provozovatel e-shopu povinen spotřebitele sdělit, patří například správné označování zboží nebo přesné určování cen.
OCHRANA SPOTŘEBITELE
Spotřebitelé jsou při online nakupování značně chráněni a mají zvláštní práva, neboť nakupují zboží za použití prostředků komunikace na dálku mimo prostory prodejce. Mezi nejvýznamnější práva spotřebitele patří možnost odstoupení od kupní smlouvy (vrátit nepoužité a nepoškozené zboží) ve 14denní zákonné lhůtě bez udání důvodu a získání peněz zpět.
Zvláštní kategorií je povinnost poskytovat informace týkající se slev. Spotřebitelé musí být řádně informováni o slevách, základních cenách před slevami a způsobu výpočtu slev.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ SPOTŘEBITELE
Pokud zpracováváte osobní údaje svých zákazníků, musíte splňovat požadavky předpisů o ochraně osobních údajů, zejména GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Nezapomeňte, že nedodržení ustanovení GDPR s sebou nese riziko finančních sankcí.
Cookies
Pokud na webových stránkách používáte soubory cookies, je důležité zkontrolovat, zda jste nastavili režim opt-in. Režim opt-in platí v celé Evropské unii a znamená, že soubory cookie (jiné než nezbytné) můžete používat pouze tehdy, pokud jste získali souhlas návštěvníka. Nastavení souborů cookies by mělo být pro návštěvníky jednoduché a uživatelsky přívětivé. Doporučujeme proto zavést jednoduchou lištu souborů cookie, kde návštěvníci vašich webových stránek snadno najdou informace o různých typech souborů cookies a době jejich ukládání a mohou si vybrat, které soubory cookies vám povolí používat (vedle nezbytných).
DŮVĚRYHODNOST
Můžete se nechat dobrovolně zaregistrovat v asociacích a získat tak certifikát důvěryhodnosti (např. APEK – Asociace pro elektronickou komerci).
DAŇOVÉ OTÁZKY
Jako osoba povinná k dani musíte řádně dodržovat své daňové povinnosti, a to především v oblasti daně z přidané hodnoty. Zvláštní pozornost byste měli věnovat také dokladům, které vystavujete vašim zákazníkům.
SANKCE
V souvislosti s provozováním e-shopu jsou stanoveny velmi přísné sankce, zejména na ochranu práv spotřebitelů. Například za porušení informační povinnosti vůči spotřebiteli hrozí pokuta až do výše 50.000.000 Kč.
Podnikáte v e-commerce? Stáhněte si náš e-book, který přehledně shrnuje daňové a právní oblasti, s nimiž se internetové obchody mohou potýkat při svém každodenním provozu. V dalším článku jsme se zase zaměřili na tipy, jak vylepšit obchodní podmínky e-shopu.
E-commerce v České republice
Formální založení | Smluvní podmínky | Ochrana spotřebitele | Zpracování osobních údajů | Registrace k daním | Pořízení a prodej zboží | Daňové doklady
Soustřeďte se na jádro vašeho byznysu a administrativní, byrokratické a legislativní výzvy přenechte odborníkům. Podpoříme vás ve všech oblastech a obdobích vašeho podnikání.
V nabídce našich služeb najdete:
Daňové poradenství: Daňové poradenství & hotline | Daňová přiznání | Daň z příjmů právnických osob | DPH poradenství | Spotřební a energetické daně | Mezinárodní daňové poradenství | Daň z příjmů fyzických osob | Přeshraniční vysílání zaměstnanců | Převodní ceny | Procesní zastupování
Právní poradenství: Obchodní právo | Korporátní právo | Pracovněprávní poradenství | Compliance programy | Právo nemovitostí | Whistleblowing | GDPR | Právo duševního vlastnictví | Sporná agenda | Veřejné zakázky | Dědictví a nástupnictví | Automatizace smluvní dokumentace
Transakční a finanční poradenství: Due diligence | Ekonomické a finanční poradenství | Konsolidace | IFRS poradenství | Fúze & akvizice | Transakční poradenství
Korporátní služby: Založení společnosti | Likvidace společnosti | Změny v obchodních společnostech | Virtuální sídlo a správa datové schránky | Korporátní dokumenty | Prodej ready-made společností | Registrace skutečných majitelů
Účetnictví a reporting: Účetní služby | Online účetní portál | Digitalizace faktur | Statutární a manažerský reporting | Mezinárodní finanční reporting | Microsoft Dynamics NAV | Daňová přiznání | Odborná daňová, právní a finanční školení
Zpracování mezd a personalistika: Zpracování mezd | Online docházkový portál | Personalistika a HR | Online mzdový a HR portál | Pracovněprávní poradenství | Daň z příjmů | Mezinárodní vysílání zaměstnanců a zaměstnávání cizinců
Accace je spolehlivým partnerem společností, které hledají špičkové poradenské a outsourcingové služby. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem. V České republice je nás již téměř 270 a pracujeme pro více než 600 firem, od startupů přes malé a střední podniky až k nadnárodním korporacím. V rámci skupiny Accace máme již přes 800 odborníků, kteří poskytují komplexní služby přibližně 2 000 zákazníků.
O Accace Circle
Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb bez ohledu na státní hranice. Globální zastoupení máme ve více než 60 zemích a sdružujeme téměř 7 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 80 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 800 000 výplatních pásek.