• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Email: czechrepublic@accace.com

Tel.: +420 222 753 480

Napište nám
Chci dostávat novinky
  • Naše pobočky
  • Všechny weby
    • Globální web (anglicky)
    • Globální web (německy)
    • Česká republika
    • Jihoafrická republika
    • Maďarsko
    • Polsko
    • Rumunsko
    • Ruská federace
    • Slovensko
    • Ukrajina
    • USA

Accace Česká republika

  • O nás
    • Kdo jsme
    • Případové studie
    • Accace Circle
    • Poznejte náš tým
    • Společenská odpovědnost
  • Služby
    • PORADENSTVÍ
    • Daňové poradenství
    • Právní poradenství
    • Transakční a finanční poradenství
    • Korporátní služby
    • Grantové poradenství
    • Online poradenský portál
    • OUTSOURCING
    • Účetnictví a reporting
    • Online účetní portál
    • Zpracování mezd a personalistika
    • Online mzdový a HR portál
    • Online docházkový portál
    • VZDĚLÁVÁNÍ
    • Open book management
    • Firemní vzdělávání
    • Online školení
    • Odborná daňová, právní a finanční školení
  • COVID-19
  • Kariéra
    • Volné pozice
    • O nás
    • Naše hodnoty
    • Příběhy
    • Staráme se
    • V číslech
    • Pomáháme
  • Novinky
  • Akce
  • Naše pobočky
Home » Outsourcing » Zpracování mezd a personalistika » Zpracování HR agendy a personalistika

Zpracování HR agendy a personalistika

Součástí našich služeb při zpracování mzdové agendy je i kompletní servis v oblasti HR agendy a personalistiky. Zabezpečujeme správu osobních složek vašich zaměstnanců podle požadavků platné legislativy, celý proces nástupu nových zaměstnanců i veškerou administrativu při odchodu vašich zaměstnanců včetně pracovně právního servisu, hotline podporu pro váš HR tým a zaměstnance a jiné služby.

Náš kvalifikovaný tým odborníků vám také může pomoci s vytvořením interních směrnic v oblasti personalistiky či reorganizací a nastavením vašich mzdových a HR procesů, oběhu dokumentů, schvalovacích procesů, kontrolních nástrojů a reportingu. Naše řešení vždy zohledňují všechny aspekty a specifika vašeho byznysu, jakož i požadavky platné legislativy.

Mzdový, HR a docházkový portál: Propojíme vaše zaměstnance a HR tým na bezpečném a uživatelsky přívětivém online portálu

Náš online portál usnadňuje práci HR týmům a dává zaměstnancům možnost samostatně spravovat personální záležitosti. Kromě oběhu dokumentů a schvalovacího workflow nabízí moduly pro řízení procesu nástupu a výstupu zaměstnanců, evidenci pracovního času a docházky, správu benefitů, hodnocení zaměstnanců, správu interních školení, pořádání zaměstnaneckých průzkumů a mnoho dalšího.

Zjistěte podrobnosti o našem mzdovém a HR portálu!

Převezmeme vaši HR agendu:

  • Budeme spravovat personální složky vašich zaměstnanců podle požadavků aktuální legislativy.
  • Zabezpečíme celý administrativní proces při nástupu a odchodu vašich zaměstnanců, přihlášení a odhlášení u všech úřadů a institucí, potřebný pracovně právní servis.
  • Poskytneme hotline podporu vašim zaměstnancům pro řešení běžných otázek týkajících se jejich výplatních pásek a jiných otázek ke zpracování jejich mzdové agendy.
  • Vystavíme různá potvrzení a dokumenty zaměstnanců na požádání.
  • Zrevidujeme aktuální pracovní smlouvy podle platné legislativy.
  • Připravíme nové vzory pracovních smluv.
  • Připravíme dodatky k pracovním smlouvám.
  • Pomůžeme při vytváření interních směrnic týkajících se HR agendy a nastavení procesů.
  • Mzdový a HR online portál: Samoobslužný portál v zabezpečeném cloudu umožňuje zaměstnancům a HR týmu efektivní správu osobních složek, oběh dokumentů, správu benefitů, pracovních cest, online roční zúčtování daně a mnoho dalšího.
  • Docházkový online portál: zaměstnanci můžou jednoduše sledovat odpracovaný čas, přesčasy, nárok na dovolenou, pracovní neschopnosti a nechat si je schvalovat nadřízeným.
Přeshraniční vysílání zaměstnanců
Mohlo by vás zajímat

Prodloužení programu Antivirus a izolačka | News Flash

Přečtěte si více

Jak na testování zaměstnanců krok za krokem I e-book

Přečtěte si více

Zdanění v České republice: Nejdůležitější sazby daní a odvodů | Infografika

Přečtěte si více

Nové podpory v souvislosti s opatřeními proti šíření Covid-19 | News Flash

Přečtěte si více

Co přináší daňový balíček 2021 fyzickým osobám v praxi? | News Flash

Přečtěte si více

Změna cestovních náhrad od 1. ledna 2021 | News Flash

Přečtěte si více

Daňový balíček 2021: Schváleno | News Flash

Přečtěte si více

Minimální, průměrná a zaručená mzda od 1. ledna 2021 | News Flash

Přečtěte si více

Úpravy programu Antivirus a ošetřovného | News Flash

Přečtěte si více

Daňový balíček 2021 po úpravách Senátu | News Flash

Přečtěte si více

Primary Sidebar

  • Mzdové účetnictví
  • Zpracování HR agendy a personalistika
  • Daň z příjmů fyzických osob
  • Mezinárodní vysílání zaměstnanců a zaměstnávání cizinců
  • Pracovněprávní poradenství
  • Online mzdový a HR portál
  • Online docházkový portál
Jana Vasilenková
Partner | Managing Director, Brno
Tel.: +420 511188000
Mobil: +420 725582896
Email: jana.vasilenkova@accace.com

Kontaktujte odborníky

Potřebujeme pouze váš email

Footer

O Accace Česká republika

Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace máme již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.

O Accace Circle

Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Globální zastoupení máme téměř ve 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 10 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 170 000 výplatních pásek.

Naše pobočky | Accace Circle

Naše služby

Daňové poradenství
Právní poradenství
Účetnictví a reporting
Zpracování mezd a personalistika
Transakční a finanční poradenství
Korporátní služby
Grantové poradenství

Naše online portály

Účetní portál
Mzdový a HR portál
Poradenský portál
Docházkový portál

Accace For People

Firemní kultura a vzdělávání

Kontakty

Naše pobočky
Napište nám
Přihlaste se k odběru newsletteru
Novinky
Kariéra


Sledujte nás

LinkedIn Facebook Instagram


Accace Circle

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů  |  Prohlášení ke GDPR

ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
DŮLEŽITÝM NOVINKÁM
ODBORNÝM INFORMACÍM

Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?

Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.