Zpracování HR agendy a personalistika
Součástí našich služeb při zpracování mzdové agendy je i kompletní servis v oblasti HR agendy a personalistiky. Zabezpečujeme správu osobních složek vašich zaměstnanců podle požadavků platné legislativy, celý proces nástupu nových zaměstnanců i veškerou administrativu při odchodu vašich zaměstnanců včetně pracovně právního servisu, hotline podporu pro váš HR tým a zaměstnance a jiné služby.
Náš kvalifikovaný tým odborníků vám také může pomoci s vytvořením interních směrnic v oblasti personalistiky či reorganizací a nastavením vašich mzdových a HR procesů, oběhu dokumentů, schvalovacích procesů, kontrolních nástrojů a reportingu. Naše řešení vždy zohledňují všechny aspekty a specifika vašeho byznysu, jakož i požadavky platné legislativy.
Mzdový, HR a docházkový portál: Propojíme vaše zaměstnance a HR tým na bezpečném a uživatelsky přívětivém online portálu
Náš online portál usnadňuje práci HR týmům a dává zaměstnancům možnost samostatně spravovat personální záležitosti. Kromě oběhu dokumentů a schvalovacího workflow nabízí moduly pro řízení procesu nástupu a výstupu zaměstnanců, evidenci pracovního času a docházky, správu benefitů, hodnocení zaměstnanců, správu interních školení, pořádání zaměstnaneckých průzkumů a mnoho dalšího.
Převezmeme vaši HR agendu:
- Budeme spravovat personální složky vašich zaměstnanců podle požadavků aktuální legislativy.
- Zabezpečíme celý administrativní proces při nástupu a odchodu vašich zaměstnanců, přihlášení a odhlášení u všech úřadů a institucí, potřebný pracovně právní servis.
- Poskytneme hotline podporu vašim zaměstnancům pro řešení běžných otázek týkajících se jejich výplatních pásek a jiných otázek ke zpracování jejich mzdové agendy.
- Vystavíme různá potvrzení a dokumenty zaměstnanců na požádání.
- Zrevidujeme aktuální pracovní smlouvy podle platné legislativy.
- Připravíme nové vzory pracovních smluv.
- Připravíme dodatky k pracovním smlouvám.
- Pomůžeme při vytváření interních směrnic týkajících se HR agendy a nastavení procesů.
- Mzdový a HR online portál: Samoobslužný portál v zabezpečeném cloudu umožňuje zaměstnancům a HR týmu efektivní správu osobních složek, oběh dokumentů, správu benefitů, pracovních cest, online roční zúčtování daně a mnoho dalšího.
- Docházkový online portál: zaměstnanci můžou jednoduše sledovat odpracovaný čas, přesčasy, nárok na dovolenou, pracovní neschopnosti a nechat si je schvalovat nadřízeným.