ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
V dnešním rozhovoru jsme vyzpovídali kolegyni Zuzku, která k nám do týmu nastoupila v době koronavirové. Jak se jí u nás líbí a co nečekala?
Nejdůležitější pro mě bylo mezinárodní prostředí společnosti a náplň práce. V ideálním případě jsem chtěla práci, která by byla různorodá. Nemám totiž ráda stereotyp. Ale upřímně jsem si nemyslela, že něco takového najdu. Přece jen v každé jiné větší poradenské společnosti si člověk musí vybrat oddělení a pak dělá buď daně, účetnictví, transakce atp. Ale u nás v „TAFu“ se dostanu ke všemu, a to je podle mě skvělé. Navíc na mě manažeři udělali tak dobrý dojem, že jsem nemusela moc dlouho přemýšlet, a práci vzala téměř okamžitě ????
Celý pohovor byl zajímavý už sám o sobě, protože to vlastně nebyl klasický pohovor a já si vůbec nepřipadala pod tlakem. Spíše jsme spolu debatovali a byla to příjemná změna oproti jiným pohovorům.
Když pomineme covidově vylidněné kanceláře, které působí trochu depresivně, tak celkovou náladu povznáší vždy usměvavé holky z recepce, naše úžasná HR Tina, office manažerka Ivča a IT specialistka Viky. Ty mě zaškolily a provedly první půlkou nástupního dne. Pak jsem byla „odeslána“ do svého oddělení ke Standovi, mému novému nadřízenému a jednomu z partnerů firmy. V kanceláři jsem si vybrala nejlepší místo, kde budu sedět – s výhledem na Pražský hrad – a pak mě pozvali na oběd na „uvítanou“. Odpoledne jsem se seznámila s BOZP a PO a dostala svůj první úkol – sepsat klientovi nabídku služeb. (Vtipné na tom je, že o 4 měsíce později jsem na tomto projektu sama pracovala.) Celý den se nesl v pohodovém duchu, bavili jsem se o tom, jak to ve firmě chodí, jaká mě čeká práce a podobně. Od druhého dne jsem už plynule navázala prací na projektech, které mi vždy každý vysvětlil a do nové práce mě trpělivě zaškolil.
Většinou bylo online přes Teams s názornou ukázkou, kde, co najdu, co přesně mám dělat a čím se můžu inspirovat.
Zbytek kanceláře je samozřejmě taky bezva (smích). Z našeho patra máme krásný výhled na celou Prahu.
Atmosféra.
Atmosféra je tady suprová. Většina lidí je stále dobře naladěná, srší z nich energie, usmívají se, všichni jsou vstřícní a pozitivní. To jsem zatím nikde v takovém rozměru nezažila. Cokoli jsem zatím řešila, tak jsem se nikdy nesetkala s tím, že by něco nešlo nebo bych něco nemohla.
To je velmi těžká otázka. Hmm… Když nad tím tak přemýšlím, byla bych ráda za větší monitor. Vidíš, hned si půjdu ověřit svoje tvrzení, že tady nic není problém.
Zuzka k nám nastoupila v listopadu 2020 a coby junior tax consultant rozšířila řady transakčního a finančního týmu (TAF). Později se zapojila i do interního HR týmu. Studuje VŠE a ve svém volném čase se zabývá také psychologií a osobním rozvojem. Ráda objevuje a navštěvuje pražské kavárny. Má cit pro módu a nejhezčí boty v kanceláři.