Mzdový supervizor (vedoucí týmu)

Tato nabídka práce je k dispozici také v :
angličtině

Velmi si vážíme osobností, které se nebojí realizovat své nápady!

Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici MZDOVÝ SUPERVIZOR, která/ý půjde příkladem, povede silný tým a bude jej dále rozvíjet. Máte bohaté zkušenosti se mzdovým účetnictvím z poradenské společnosti (outsourcingu) a chcete tyto zkušenosti sdílet s týmem? Pak je tato pozice určená právě vám.

Co u nás budete dělat?

  • implementovat a koordinovat projekty v oblasti mzdového účetnictví,
  • vést tým mzdových účetních,
  • řešit a účtovat složité situace ve mzdové agendě, komunikovat s klienty,
  • připravovat výkazy, reporty, roční rekonciliace,
  • připravovat platby mezd a odvodů,
  • sledovat změny v legislativě a zohledňovat v praxi,
  • metodicky podporovat tým, provádět školení interní a externí,
  • poskytovat odborné poradenství v oblasti mezd stávajícím klientům,
  • komunikovat zejména elektronicky se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami,
  • spolupracovat s všeobecnou účtárnou.

Váš profil

  • VŠ s ekonomickým zaměřením (případně středoškolské vzdělání s delší praxí), znalost mzdové legislativy,
  • min. čtyřletá zkušenost se zpracováním mezd, včetně ročního zúčtování, ideálně z poradenské firmy,
  • znalost mzdových programů (program KS mzdy velkou výhodou),
  • znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni – Excel: zejména filtry, kontingenční tabulky,
  • zkušenost s vedením týmu,
  • znalost angličtiny minimálně na úrovni B pro každodenní komunikaci,
  • schopnost pracovat na více projektech současně, dodržovat termíny.

Co vám můžeme nabídnout

  • BALÍČEK BENEFITŮ:
    – roční bonus (13. plat),
    – stravenky v hodnotě 90 Kč,
    – 25 dnů dovolené,
    – 2 dny placeného volna navíc,
    – až 2 dny v týdnu práce z home office,
    – teplé a studené nápoje, ovoce / zelenina na pracovišti zdarma,
    – kurzy angličtiny a odborná školení,
    – cestovní pojištění,
    – poskytujeme poukaz na relaxaci, možnost masáží v pracovní době na pracovišti,
    – teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek),
    – možnost kratšího úvazku 4 – 6 h denně,
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech v rychle se rozvíjející mezinárodní poradenské společnosti,
  • termín nástupu po vzájemné dohodě.

Máme zájem, aby vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

Pošli CV

Jobs contact form - Czech Republic (general)

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram