Dobří zaměstnanci se pomalu stávají nedostatkovým zbožím. Přesto mohou nastat situace, kdy budete nuceni přistoupit k rozvázání pracovního poměru.
Skončení pracovního poměru zaměstnavatelem však není po právní stránce jednoduchou záležitostí. Vedle správného posouzení rozvázání pracovního poměru a nároků z toho vyplývajících čeká zaměstnavatele řada povinností, které mu ukládají právní předpisy.
Jak tedy postupovat a jakých chyb se vyvarovat?
Přihlaste se na náš seminář a přijďte si poslechnout, jaké povinnosti ukládají právní předpisy zaměstnavateli!
TÉMATA
- Výpověd a její náležitosti
- Výpověď daná zaměstnavatelem z organizačních důvodů
- Odstupné vs. bonus pro zaměstnance
- Ochranná doba a zákaz výpovědi
- Vnitřní předpis – pomůcka pro zaměstnavatele?
PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Aneta Matoušková – Associate, Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Aneta je absolventkou Právnickou fakulty Západočeské univerzity. Svou profesní dráhu zahájila již během studií a po jejich dokončení pracovala v juniorních právních pozicích v různých advokátních kancelářích.
Spoučástí týmu Accace se Aneta stala v roce 2016. Věnuje se zejména obecné právní praxi se zaměřením na pracovní právo a soudní spory.

Karel Ryšavý – Senior Associate, Accace Legal s.r.o., advokátní kancelář
Karel vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a je členem České advokátní komory. Po ukončení studií pracoval jako advokátní koncipient a později jako advokát v renomovaných právních kancelářích.
Karel má zkušenosti nemovitostními transakcemi, zabývá se obchodním, korporátním i insolvenčním právem. Dále získal zkušenosti v oblasti sporné agendy a energetického práva. V rámci skupiny Accace působí jako spolupracující advokát.
REGISTRACE
Zaregistrujte se prosím prostřednictvím online formuláře, nebo na e-mailové adrese Silvie.Fialova@accace.com, případně na tel.: +420 725 582 722.
Při registraci prosím uveďte jména a pracovní pozice přihlašovaných. Za každou společnost je možné registrovat pouze 2 účastníky. Účast na semináři je bezplatná.
Děkujeme za Váš zájem o tento seminář, kapacita sálu byla již naplněna a registrace jsou v tuto chvíli uzavřeny.
O ACCACE
Accace v České republice
V České republice má Accace zastoupení ve třech městech: pražská kancelář byla založena v roce 2007, o tři roky později přibyla brněnská pobočka a v roce 2016 pak následovala pobočka v Ostravě. Kancelář v Praze se zaměřuje zejména na poradenství v daňové, účetní a právní oblasti, v Brně sídlí naše centrum outsourcingových služeb.
Skupina Accace
Společnost Accace poskytuje své služby ve 13 zemích prostřednictvím více než 550 profesionálů a řadí se mezi přední poskytovatele poradenských a outsourcingových služeb ve střední a východní Evropě. Během uplynulých let se našimi zákazníky stalo více než 2000 mezinárodních společností.
Prostřednictvím našich poboček poskytujeme poradenské a outsourcingové služby v České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku, Ukrajině, v Bosně a Hercegovině, Černé Hoře, Chorvatsku, Makedonii, Německu, Slovinsku a Srbsku. V dalších evropských zemích a celosvětově působíme ve spolupráci s důvěryhodnými partnery.
Více o společnosti naleznete na webových stránkách: www.accace.cz | www.accace.com
© Accace všechna práva vyhrazena | Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom | Politika cookies | Ochrana osobních údajů