Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví? Chcete se podělit o své zkušenosti a rozšířit si obzory v úspěšné mezinárodní společnosti? Možná hledáme právě Vás.
Nový účetní doplní náš profesionální tým, který se stará o účetnictví významných českých i mezinárodních klientů. Bude samostatně účtovat všechny účetní operace, připravovat přiznání k DPH a roční účetní závěrku ve spolupráci s účetním supervizorem a daňovými poradci, připravovat statistické reporty, komunikovat s klienty, státními institucemi a kolegy z týmu i pobočky.
Jaké jsou naše požadavky?
-
- SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
- Alespoň čtyřletá zkušenost v oblasti vedení účetnictví
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Znalost související účetní legislativy
- Uživatelská znalost účetních ekonomických programů
- Znalost produktů MS Office na uživatelské úrovni
- Logické a systematické myšlení
- Komunikační a organizační schopnosti
Výhodou pro Tebe může být
-
-
- Znalost dalších jazyků
- Uživatelská znalost NAV/SAP
- Zkušenost s vedením týmu
-
Co Tě v Accace čeká?
-
-
- Práce na zajímavých projektech pro významné české i zahraniční firmy
- Výrazný odborný i osobnostní růst
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v Brně, Praze nebo Ostravě
- Odpovídající platové ohodnocení a balíček benefitů
-
Přesvědčili jsme Tě?
Vyplňte online formulář a přiložte svůj profesní životopis.
Další informace Vám rádi poskytneme mailem na vera.purketova@accace.com nebo telefonicky na čísle +420 725 818 133.
O ACCACE
Společnost Accace se během 10 let své existence stala jednou z nejdynamičtěji rostoucích outsourcingových a poradenských firem ve střední a východní Evropě. Našich 550 zaměstnanců v 13 pobočkách poskytuje profesionální služby v oblasti outsourcingu mezd a účetnictví, daňového a právního poradenství. Mezi naše klienty patří významné lokální i mezinárodní společnosti.