Admin Support

Ahoj, jmenuji se Ivana a do svého týmu hledám parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Pracuješ rád(a) s daty, nevadí ti opakující se práce, aktivně používaná angličtina tě neděsí a s Excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš k nám do týmu!

Co je náplní práce?

  • Denní komunikace s klienty v anglickém jazyce (psaná forma).
  • Práce v oblastech DPH a daňové konzultace.
  • Komunikace s finančním a celním úřadem.
  • Různorodé administrativní úkony.
  • Práce s čísly a velkým množstvím dat.
  • Práce se sdíleným e-mailem, Excelem a jinými nástroji MS Office.
  • Správa a práce s reporty, vytvořenými automatizovanými procesy.
  • Dodržování deadlinů.

Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?

  • Minimálně SŠ vzdělání.
  • Angličtina na pokročilé úrovni (psaná), český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
  • Jakákoliv zkušenost s administrativou (min. 1 rok) výhodou.
  • Znalost excelu a MS Office na uživatelské úrovni.
  • Angličtina na pokročilé úrovni (psaná).
  • Znalost daňové oblasti výhodou (DPH, e-commerce), nikoliv podmínkou.
  • Schopnost organizace práce, nastavení priorit.
  • Orientace na detail, týmový duch a rychlá adaptace na změny.

Co můžeš očekávat ty od nás?

  • Plnohodnotné zaučení.
  • Mladý energický tým.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Možnost osobního rozvoje nejen v oblasti daní.
  • Práce na plný pracovní úvazek.
  • Motivující platové ohodnocení.
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
  • Stravenky/paušál v hodnotě 135 Kč.
  • 5 dnů náhradního volna.
  • Zdravé občerstvení (bio, vegan) přímo v kanceláři.
  • Možnost online terapeutických sezení na Terap.io.
  • Skupinová/individuální výuka AJ.
  • 3 dny školení/rok.
  • Mobilní telefon a notebook.
  • Příspěvek na Multisport kartu.

V naší společnosti již využíváme automatizované procesy, se kterými také přijdeš do styku, avšak nemusíš se ničeho bát, vše ti velice rádi vysvětlíme a zaučíme. To samé platí i v daňové oblasti.

Pokud tě můj inzerát zaujal, velice ráda se s tebou potkám při osobním pohovoru.

Těším se na tebe,

Ivča

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram