Zpět na novinky
Mailchimp - subscribe form sidebar

Accace a Unija spojili své síly

11. dubna 2017
Tento článek je dostupný také v
angličtině

Krátce po oslavách desetiletého výročí existence firmy, během nichž CEO Accace představil podnikatelské plány pro další dekádu, podniká Accace první kroky k naplnění těchto smělých cílů. Nejprve to bylo jmenování čtyř nových partnerů Accace na sklonku roku 2016. Jen pár týdnů nato došlo k navázání strategického partnerství se společností Unija, díky kterému Accace posílí v regionu jihovýchodní Evropy a plánovaný rozmach tak přestane být pouhou ideou na papíře.

Spolupráce namísto soupeření

Díky propojení s Unijou přibylo na mapě Accace 6 nových lokalit: Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Makedonie a Černá Hora. Počet našich odborníků na outsourcing a poradenství se přehoupl přes 550.

Před uzavřením partnerství si Accace a Unija zdaleka nebyli cizí. Na dotaz, proč si Accace vybral právě Uniju a ne jiného místního partnera, CEO společnosti Accace a zakladatel TULIPu Jiří Majer objasnil vztah obou společností: “Nebyla to otázka volby. Byl to jednoduše další logický krok po 6-7 letech spolupráce a vzájemných schůzek, během nichž jsme zjistili, že máme stejnou obchodní i osobní „DNA“. Záleží nám na kvalitě našich služeb i na lidech kolem nás, ať již zaměstnancích či klientech. Zaměřujeme se na vývoj vlastních technologií a máme společné obchodní zázemí. Je nám společné silné lokální zastoupení a chuť nadále růst v rámci regionu i přes jeho hranice. Dohromady chceme čelit novým výzvám a rozšířit naši působnost i know-how, zároveň ale neopomíjet potřeby naší rostoucí komunity“.Vyjádření Jiřího Majera podporují i slova Mirana Pikovnika, předsedy správní rady Unijy, který na obdobnou otázku, proč si Unija zvolila právě Accace, odpověděl: „V Accace se krásně propojuje zaměření na služby, lidi a technologie, a to navíc stejným způsobem, jakým smýšlíme i my v Unije. Krom toho, také Unija cítila nutnost, aby se společnosti pocházející z našeho regionu a potýkající se se stejnými problémy, spojily a vracely co nejvíce společnosti, v níž žijeme, pracujeme a dýcháme.

Nejde jen o B2B, aneb lidé v pozadí podnikání

Síla trvalého partnerství vždy závisí na lidech, kteří za ním stojí. Tedy aby měli společné cíle i vize a navzájem se posilovali. To vysvětluje slova Jiřího Majera, který zmínil „osobní DNA“ jako jeden z faktorů, jenž svedl Accace a Uniju dohromady. CEO společnosti Accace dále osvětil: „Naše společnosti tvoří normální lidé s nohami pevně na zemi, kteří mohou být právem hrdí na úspěchy, jichž ve svém regionu dosáhli, a využít je v dalším společném růstu. V naší komunitě přistupujeme ke každému členu stejně (ať už se jedná o naše vlastní zaměstnance, klientovy zaměstnance nebo jiné zainteresované osoby) a s maximálním ohledem na osobní cíle každého z nich.

Co Accace přinese budoucnost?

Uzavření strategického partnerství mezi Accace a Unijou znamená vytvoření oficiální vazby a potvrzení záměru obou společností nadále růst.

„Díky tomuto novému partnerství se Accace posouvá o kousek blíž ke splnění svých cílů do roku 2020 a plánu dlouhodobého růstu nejen v  evropském regionu. V otázce  geografického růstu je náš přístup hodně selektivní, neboť nechceme obětovat své hodnoty a rozhodujeme se až ve chvíli, kdy jsme si jistí, že nový člen nebo partner bude schopen přispět k úspěchu našich klientů a ctít lidi, kteří jsou součástí našeho společenství.

Co se týče získávání nových členů do naší komunity, má Accace ambiciózní plány. Pracujeme na tom pečlivě a selektivně, společně s našimi dlouhodobými důvěryhodnými partnery. A v této oblasti se brzy objeví další novinky“, nastínil Jiří Majer, CEO společnosti Accace a zakladatel TULIPu.

Mailchimp - subscribe form sidebar
crosschevron-leftarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram