Outsourcing

Vaše účetní, mzdová a HR agenda – zpracována zcela online!

Kvalitní outsourcing v oblasti účetnictví, zpracování mezd a komplexního HR umožní lidem z finančních a HR týmů věnovat více času a pozornosti strategickým oblastem vašeho podnikání. U všech nabízených služeb máte jistotu souladu s aktuální legislativou a veškeré výstupy obdržíte rychle a v nejvyšší kvalitě. Díky reportingu na míru vaší společnosti získáte dokonalý přehled o financích a HR. Naše služby můžete využívat plně online.

Mezi naše zákazníky patří mnohé firmy z žebříčku časopisu Forbes TOP 500 Fortune

Naše technologie osvobozují klienty od papírování a ručního přepisování dat do účetního softwaru

98 % našich klientů by neváhalo opět s námi uzavřít smlouvu či nás doporučit svým obchodním partnerům

  • V ČEM JE NÁŠ OUTSOURCING EFEKTIVNÍ
  • ONLINE ÚČETNÍ PORTÁL
  • ONLINE MZDOVÝ A HR PORTÁL
  • ONLINE DOCHÁZKOVÝ PORTÁL

KOMPETENCE

  • Aktivně hledáme řešení podporující inovace, růst a zefektivňování.
  • Naše služby přizpůsobujeme potřebám klienta.
  • Nejvyšší úroveň zabezpečení a kvality služeb garantujeme certifikáty ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015.

TECHNOLOGIE

  • Vyvíjíme vlastní IT řešení, ve kterých propojujeme odborné znalosti a zkušenosti s nejnovějšími technologiemi.
  • Technologie přizpůsobujeme potřebám klientů s důrazem na uživatelskou přívětivost.
  • Díky automatizacím snižujeme riziko chybovosti.

KOMUNITA

  • Ve všech lokalitách nabízíme sjednocený způsob výměny informací a dat včetně schvalovacího workflow.
  • Naše dlouholeté působení a hluboké znalosti místních specifik jsou zárukou dodání špičkových řešení.
  • Ceny našich služeb jsou transparentní a předvídatelné napříč všemi lokalitami.

Naše online účetní platforma zjednodušuje, automatizuje a zrychluje účetní procesy, kompletní digitalizace omezuje papírování i chybovost a zajistí lepší kontrolu a přehlednost v dokumentech a schvalovacích procesech – to vše v uživatelsky přívětivém a bezpečném cloudovém prostředí. Náš portál slouží jako jednoduché rozhraní pro vaše účetnictví díky přímému napojení na ERP systém. Svá účetní data máte k dispozici v reálném čase, včetně okamžitých aktualizací a finančních reportů.

Digitalizujte své účetní dokumenty a procesy

Spravujte faktury efektivněji

Mějte přehled o finanční situaci v reálném čase

Napojte portál přímo na váš účetní software

 

Náš outsourcing mezd a HR plně pokryje všechny oblasti práce vašeho interního HR oddělení při zachování pohodlí, na které jsou vaši zaměstnanci zvyklí. Navíc získáte online portál, díky kterému si můžou zaměstnanci spravovat řadu záležitostí samostatně, aniž by se museli osobně obracet na pracovníky HR týmu.

Zaměstnanci po přihlášení na portál mají přístup k výplatním páskám, můžou se obrátit s dotazem na mzdovou účetní, vyplnit údaje pro roční zúčtování daně, požádat o volno, zadat žádost o služební cestu nebo její vyúčtování. HR týmům nabízí zaměstnanecký portál mnohem více, než jen správu dokumentů a schvalovací workflow. Obsahuje také moduly pro správu množství HR procesů.

MZDOVÉ MODULY

Výměna mzdových dat

Distribuce a archivace výplatních pásek

Řešení požadavků

Mzdové a HR reporty

HR MODULY

Správa osobních složek

Příprava ročního zúčtování daně

Správa benefitů

Plánování a vyúčtování pracovních cest

Plánování a evidence docházky

S naším docházkovým systémem mohou vaši zaměstnanci jednoduše spravovat svou docházku v uživatelsky přívětivém samoobslužném rozhraní. Mají přehled o odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané a zbývající dovolené, můžou žádat o volno nebo zadávat pracovní neschopnost, kterou následně schválí nadřízený. V interaktivním kalendáři lze plánovat směny individuálně nebo po skupinách.

Váš HR tým ocení, že všechny záležitosti týkající se pracovní doby a docházky lze řešit prostřednictvím online nástroje, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a osobní údaje jsou zabezpečeny špičkovou technologií. Data se zobrazují v reálném čase, takže veškeré HR záležitosti lze řešit bezodkladně. Všechny požadované přehledy jsou k dispozici kdykoli a odkudkoli.

Správa docházky: žádosti a schvalování absence

Plánování směn: interaktivní kalendáře, časové výkazy, plány dovolených

Správa přesčasů

Komplexní reporting v oblasti docházky

historycrosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram